<body> <iframe src="http://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=3054107564476057249&blogName=url.blogspot.com&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Furl.blogspot.com%2F&searchRoot=http%3A%2F%2Furl.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>
Thursday, 29 December 2011
hutang manyak hutang

assalamualaikum ..

petang ni saya nak langsaikan hutang..hutang? awak berhutang dengan sape yanie? berapa ringgit yang awak hutang tuu? nak saya bayarkan? \

hutang manyak hutang keliling pinggang, oh yeah! 

wahh wahh! bertubi-tubi soalan korang tanya ek..my dearest followers, saya berhutang 'tagging' dengan adik manis ni.. haha! so, sekarang ni masa untuk saya langsaikan hutang saya ni.. heheh!


soalan daripada ayuni .

I've made you mad before? sorry..
do you want to be my friend?
muka saya garang tak?
asal blog comel sangat?
saya kuat dengki. . dengki?? XD
jom kite gi jalan2???
suka tak download gambar yg comel2 gitu?
setiap hari buka FB?
shawls berapa bungkus kat rumah?
suka kentut? XD
soalan 10 to B*D*H tak?

meh sini akak jawab ek.. err, saya sebut 'akak' ke? halamakkk! tuanya! (sikap tak sedar diri tuu memang susah nak buang dari diri Nur Suriani)




 I've made you mad before? sorry..
mana ada lah yunk.. xD

do you want to be my friend?
absolutely I want my dear! tapi, kita bukan kawan ke sebelom ni? sob3.. :'(

muka saya garang tak?
what!? you such a cute girl..x garang puns.. 

asal blog comel sangat?
awat susah sangat soalan ni? anw, tak comel pun dear.. =) /kadang2 merendah diri itu penting/

saya kuat dengki. . dengki?? XD
aikk? nope! :3

jom kite gi jalan2???
jomm!! where? when? haha! /im serious/

suka tak download gambar yg comel2 gitu?
cartoon? noo! BUT, akak download pic aditya n david arch gituu..hoho! merry christmas! /dop pasa/

setiap hari buka FB?
yup! bestfriend I tuu.. hekhek.

shawls berapa bungkus kat rumah?
kurang dari 10..7 kowt, 2 pashmina.. jeng2 :)

suka kentut? XD
suka! alamakk, hilang keayuan..haha! 

soalan 10 to B*D*H tak?
123456789,10! hah, yang kentut tuu ek? x b*d*h lahh..cool ape soalan tuu! 


yeay! hutang da langsai pon..lega rase..haha! 


jika kau fikirkan kau boleh, kau boleh melakukan..


tak tahu lah hape kaitan potongan lagu tu dengan tagging ni..haish..


oklah..boboi! wassalam

yanie 06:17