<body> <iframe src="http://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=3054107564476057249&blogName=url.blogspot.com&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Furl.blogspot.com%2F&searchRoot=http%3A%2F%2Furl.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>
Friday, 9 December 2011
maafkan aku sahabat ..

assalamualaikum ..

maafkan aku sahabat ..
kerana aku mulai tidak menghiraukanmu ..

maafkan aku sahabat ..
kerana aku cuba untuk melupakanmu ..

maafkan aku sahabat ..
kerana aku cuba untuk menjauhimu .. 

ini tidak bermakna aku membencimu sahabat ..
jauh sekali mempermainkanmu ..
namun ..
aku hanya cuba untuk hidup tanpa dirimu ..

kerana ..
aku tahu ..
aku merampas kebahagiaanmu sahabat ..
berat untuk aku melepaskanmu sebenarnya ..
namun ..
hatiku sering kali berkata-kata agar aku meninggalkanmu ..

wahai sahabat ..
aku hanya inginkan yang terbaik buat dirimu ..
aku hanya ingin melihat dirimu tertawa ..
setelah segala sengsara aku selitkan padamu ..

bukan maksudku untuk mencari penggantimu ..
jauh sekali untuk membuatmu cemburu ..
namun ..
aku hanya ingin menggembirakan hatiku ..
setelah aku berduka kerana kehilanganmu sahabat ..

maafkan aku sahabat ..
kerana terpaksa menjemput air matamu ..
bukan niatku ..

maafkan aku sahabat ..
kerana sering kali membuatkan kamu rungsing ..

maafkan aku sahabat ..
kerana sering menyakitimu dengan perangaiku..
dengan egoku ..

namun ..
naluriku kuat mengatakan ..
bahawa kamu akan menjumpai perempuan ..
yang lebih sempurna dariku ..
yang bisa menjaga hatimu ..

aku berjanji ..
perempuan itu akan kembali kepadamu sahabat ..

dia lebih baik daripadaku sahabat ..
aku berjanji sebegitu ..
kerana aku tahu lelaki yang baik sepertimu layak ..
memiliki perempuan yang baik seperti dia ..
aku berjanji wahai sahabatku .. :')

andai kamu membaca bingkisan ini ..
aku hanya ingin kamu tahu ..
bahawa aku sentiasa meanggap dirimu ..
sebagai sahabat karibku ..
meski ku tahu kau tidak mahu ..

:') .. 

ikhlas dari hati nihh .. 
aku sayang kamu wahai sahabat! 
#jangan tanye sye sapew die, okay? 



yanie 06:19